Monday, August 25, 2008

X De Tajuk Pun.. Caca Marba je

Assalamualaikum

Bersua kembali kite semua di alam maya ini. Sungguh aku bukan malas untuk menghupdatekan blog ini. Aku tau rumah ini sudah bersawang... apa daya aku sibuk sangat. Maklum seorang ibu, seorang isteri dan lain-lain pangkat yang ada pada seorang aku membuatkan aku semakin sibuk. Sungguh aku tak tipu.

Aku pun dah lama teringin nak update blog tapi masa tak izikan aku untuk melakukannya. Aku minta maaf andai ada yang menghadirkan diri di blog ini namun aku sendiri tidak hadirkan diri aku di sini demi menunaikan janji aku untuk update blog aku everyday. I'm sorry....

Aku ada banyak nak cerita kat sini tapi sekarang aku tak tau nak mulakan dari mana. ye lakan hampir 4 bulan aku menyepikan diri dari updatekan blog aku ini. Ada kengkawan yang talipon tanya kenapa aku dah lama x update blog... huhuhuhu apa nak jawab... makcik bizi la dek non.. jangan marah ye....I'll try to update from time to time. Insyaallah akan mendisiplinkan diri untuk mengupdatekan blog ini.

Sebenarnya hari ini aku mengantuk sangat sebab keletihan melanda diri setelah berpenat lelah selama beberapa hari bagi menjayakan perkahwinan Norhidayani Bt Abdullah... anak kak som aku. Kami masak sendiri ... masak semua lauk ala kampung..paling best mestilah curry ikan talang masin dengan nenas & kerabu rampai ... pergh sedap siot. Seronok bila bergotong royong ni. Aku sibuk la.. seperti biasa menyipakan cenderahati buat tetamu dan beberapa perkara lain hahahha.

Orang lain menerima menantu aku yg penat ... buleh gitu.... tapi tak pe... sekali sekala bila kite bergotong royong semua bende akan jadi mudah dan pada masa yang sama silaturrahim sesama sedara mara akan lebih tersimpul kuat. Bak kata Muqmin...

"APA YANG PENTING.... KERJASAMA.... WONDERPET.. WONDERPET... KAMI X BESAR" HEHEHEHEHHE

No comments: