Monday, September 3, 2007

Blog Yg Bersawang

Hehehehe..... apa khabar semua kengkawan

Terima kasih kerana masih sudi menjengah ke teratak buruk aku ni hahaha.... bukan x de apa nak cite.. banyak mende nak cite tapi maklum ada mende x leh cite.

Ya memang ni blog aku suka hati aku nak tulis apa kan .. tetapi blog ini open tu public so ada sesetengah perkara yg lebih baik & afdal aku hanya tulis di atas diari aku di rumah. Kenkadang klu terlampau berkias akan membuat org salah tafsir maka lebih elok jika tidak berkias hehehehe.. apa aku meraban ni

Sebenarnya last few weeks memang aku bz .. bz dgn segalam macam mende.. keje pejabat keje rumah dan keje2 yg aku sengaja cari keje (apa aku meraban ni? hahahha)

Sibuk buat sample cookies... member nak rasa, sibuk buat tempahan kek org... alhamdulillah ada la sedikit rezeki tuhan nak bagi kat aku and keluarga aku... hehehe.. suka aku buat semua ni sebb mcm satu kepuasan menjelman di hati bila org kata sedap, bila tengok org makan dgn penuh selera... hahahhaha.. tu la aku rasa kepuasan yg dialami leh setiap tukang masak apabila makanan yg dimasak habis di makan.

Last week aku jumpa one of my forumer frenz... hehehehhe nice.. aku suka borak2 ngan dia mcm dah kenal lama rasanya.

Paling aku kelakar bila dia inform pasal komen asben dia kat aku... air muka cengih.. maksudnya air muka garang la.. mcm sombong tapi asben dia kata... bila senyum very sweet & memikat... wawawawa makcik rasa mcm ketat plak kain baju kurung hari tu muahahahha....

Last Thursday aku jumpa qeela yg dah berbulan aku x jumpa.. rindunya kat dia.. dia dtg opis aku dgn kete kuning dia.. kenmain makcik tu...Qeela dtg jumpa aku ambik kek buah. Qeela.. kalu ko baca blog aku sila la inform apa rasa kek tu.. menepati citarasa ko ke idak.. hehehe sebarang komen membina dialu alukan.

Last Friday, saturday & sunday aku memang penat gilos dgn segala mcm xtvt.

Mlm tadi aku buat sambal kerang & sambal bilis sebb aku nak buat nasi lemak pagi ni. Taraaaa aku dah buat nasi lemak .. hahahaahh lama aku x masak nasi lemak...abg pun bawa bekal pagi ni.. tira pun aku bekalkan nasi lemak pagi ni...

Hari ni hari pertama UPSR... kepada kengkawang semua sudilah kiranya mendoakan anak aku semoga dia berjaya menghadapi ujian ini... heheheheh

Akhir kalam... sesapa nak order cookies or kek sila la call aku or pm aku hahhaha

No comments: