Tuesday, September 29, 2009

Blog Baru Aku hahahaha

Salam kengkawan semua

Aku nak inform aku dah buka blog baru just nak promo product baru untuk semua orang. Terbaru di pasaran dan baik untuk kesihatan. Aku & family dah cuba dan aku harap korang pun akan dapat mencuba juga hehehehhe.

Alhamdulillah aku semakin sihat sekarang. Mak mertua aku yang ada sakit berangkai-rangkai juga semakin sihat. Mak aku kat kampung pun semakin sihat. Jadi aku nak kongsi bersama-sama teman semua supaya sama-sama sihatkan. Maklumlahkan pemakanan kita sekarang ni semakin tak berapa elok, jadi demia menunjukkan kecintaan kita kepada tubuh badan yang telah diciptakan oleh Allah kat kite ni kan.. maka kite kenalah jaga ia supaya sentiasa sihat walafiat dan dapat beribadat kepada Dia yang maha pencipta kite kan.

Ok .. adios... esok aku akan upload picture kat rumah sebelah.. mai la jengah.. kat sini pun aku letak sikit.. sebarang pertanyaan mengenai product tu aku layan di rumah sebelah ye hehehheh


assalamualaikum

No comments: