Saturday, May 12, 2007

MIHAS GALA DINNER

As promised ni aku nak cite pasal MIHAS Gala dinner malam tadi yang dibuat di KL Convention Centre...

Member aku dua orang nak tumpang mandi kat rumah. Nak jadi cite masa kite org keluar dari rumah jalan punya la jam kat loke yew tak tau pasal apa.. tapi bila nak sampai ke bulatan pudu tu kan nampakla lori sampah rosak. Pergh tensionnya. Dalam dook tension tu kan ada la satu perempuan sengal yang bawa kete kancil putih tu menyakitkan jiwa. Masa jalan susur masuk patut dia kena la beri laluan kepada kreta di sebelah kanan kan dan lagi kete sebelah kanan tu lebih ke hadapan dari dia. Ada ke dia marah kami siap tunjuk muka yg macam kesialan tu kan kat kami. Nak je aku himpit dia ke tepi kalau aku yang pandu kete tu. Sib baik kawan aku yang pandu. Punyalah bodoh x tau undang-undang jalan raya. Dah la lesen P .. kete pun kemek kat belakang lagi mau kerek.

Ok.. sekarang kita cite pasal dinner MIHAS tu...kelakar ada busuk pun ada.

Apa yang kelakar... pertama yg kelakar ialah kite org sampai lambat sebab jalan jam yg lori sampah rosak tu punya pasal kan. Then masa kite dah sampai orang tengah baca doa.. sib baik belum ucapan perasmian.

Paling kelakar bila EMCee dia asyik tersasul macam gabra gitu hahahaha. Paling kelakar masa Kak Ani buat show dia silap described kenyataan lagu dgn lagu yang dinyanyikan.

Paling busuk...show Kak Ani tak kena dengan tema MIHAS Gala Dinner. Kalau ye pun nak tunjuk kemeriahan, kepelbagaian etnik di Malaysia tak perlu untuk bawa kak Ani nyanyi lagu Hatinya Tak Tahan tu... dah la show dia very de erotik.. menjengkelkan bagi satu acara yang bertemakan ISLAM kan...tapi mungkin lain orang lain pandangan.

Aku still leh terima kalau show tu tarian zapin ke tarian inang ke, tarian India ke yang biasa2 tu ke tarian tradisional india but not tarian jawa yang very de erotik kan .. korang leh bayangkan tak macam mana erotiknya tarian tu? Uh pliz... sungguh tidak sesuai dengan konsep la ...

Habis pasal tu... hantar kawan aku si R ke kereta dia. Pastu aku dan N terus ke KLCC tawaf sekejap sebb tunggu hubby dia datang jemput kite orang.

Sorry picture tak ade sebab aku tak bawa kamera hahahahaha lupa, kalut2 punya pasal
kan.


Netherlands menang besar malam tadi kat MIHAS hehehehehe

No comments: