Saturday, July 28, 2007

Masih Selsema

hohohoo.. today kena keje half day tapi yg tak best to sebb aku selsema lagi.. demam dah ok. Today ... aku buat keje sikit2 je... selsema ni x best a...

petang aku gi antar bibik balik umah sedara dia sebb ada sedara yg meninggal. lepas antar bibik bawa anak2 aku melawat org baru dlm family kami .. sapa lagi kalu bukan si aliff si jantung hati nuar hahahahha. kat sana mak mertua nuar hidangkan bubur kacang hijau durian cicah roti kosong. sedap la. tapi sebb selsema kan aku x selera apa pun.

lepas tu balik umah... abg nak kuar lagi nak ke wedding kawan dia.. sebb aku malas nak gi dia gi ngan pekko...dia gi ambik pekko.. pehtu derang kata nak ke rumah kawan lagi satu sebb kwan lagi satu buat cukur jambul anak dia kat langat. Yg kat langat ni pun actually aku nak pi tapi sebb aku x sihat kan aku malas la nak pi.

malam aku layan IKON final....aku dah agak si mutak takkan dpt juara sebb pilihan lagu dia. tapi apa pun aku terhibur.. aku suka gaya dia yg smooth itu... x la nampak mcm org terencat akal dah. aku terpukau dgn lagu KEPADA MU KEKASIH.. aiyoo sedap siot sore mutak.. tapi nape nyanyi sikit je.. klu nyanyi sampai habis aku rasa lagi sedap & semua org akan lebih terpegun dgn kemerduan sore mutak... ish yg dah elok2 lagui mendayu2 pi tukar dgn gadis ayu.. lari konsep terus hahahah...

paling aku suka sore dayang tapi dayang terkucil masa 2nd song...ada sikit la terkucil.. sore jac aku x suka langsung bcoz sepanjang mlm tu jac jerit je lebih x de lemak berkrim.. aku kalau sore x berlemak berkrim aku x suka...

No comments: