Sunday, July 8, 2007

Sunday.. nothing much happen.. aku banyak layan si hero je.. pepagi bawa dia gi jenjalan kat taman tasik.. suka dia dpt tengok ikan berenang-renang kat dlm tasik tu pehtu layan dia lari sana lari sini.. ni la aku rasa masa berkualiti yg aku leh spend dgn hero aku kan.. hehehe layan segala kerenah dia.. tunjuk yg aku hargai dia..pehtu besa la bawa dia sarapan kat maplai.. apa lagi makan roti canai la.. sebijik share dua org.. aku ni bukan suka sangat roti canai maklum kalori dia banyak kan.. so aku share la dgn si hero tu. Abg spt biasa sebiji roti utk dia sorang mana leh share..

Balik umah si tiga dara lum bangun apa lagi mak dia pun gegar la semua pintu bilik kan.. anak dara mana elok tidur bangun lewat2 ni esok2 dpt laki tua gayut huhuhuh...

hari ni x masak apa yg grand pun tapi hehehe tapi tetap special la kan...untuk juadah makan tengahari

Malam aku dgn abang pegi kajang naik moto la apa lagi beli baju PRS untuk aza. Dia nak kena pakai esok masa perlantikan. Korang tau apa itu PRS.. PRS tu membawa maksud PEMBIMBING RAKAN SEBAYA... huhuhu alhamdulillah sejak dah jadi PRS ni disiplin dia dah makin baik.. nak kata baik 100% tu idak la tapi ada la perubah yg positif.. aku suka x kisah la janji dia dah pandai pikir apa yg baik utk diri dia...

Lepas balik dari kajang aku masak nasi goreng special utk derang, kat kedai pun x de ni hahahahha.. ye la kat kedai mana ada nasi goreng yg ada brocoli, sotong, udang, segala macam sayurkan.. klu ada pun mau cecah Rm20 hengget sepinggan kan heheheh..

Lepas makan biasa la layan TV kejap sebelum tidur..

nota kaki: tiada pic ari ni ahahahah aku malas nak snap

No comments: