Sunday, June 24, 2007

Bowling & Nasi Ayam

Last few days x de apa nak cite.. normal routine je... hehehe...

Before game dimulakan


Tapi last Sunday aku gi lawan bowling wakil company. Syiok.. memula ingat nak pukul abis, tapi x jadi la kan pasai all the players kebanyakannya dah pangkat lagi berumur dari aku. Jadinya aku plak yang dok jadi tukang ajar. Persatuan Wanita UMNO Taman Seri Indah, Balakong anjurkan bowling tournament, pestime derang buat. Aku dapat no. 2, naib johan la tu.... syiok juga main dengan derang ni, kelakar.

Gaya Seorang Bowler hehehehehe


Penerimaan Hadiah


Hadiah yg aku menangi


Aku banyak gelak je and selain daripada itu aku dapat ramai rakan baru. Kita nak mulakan bisness perkara pertama adalah menjalinkan hubungan dengan ramai orang tak gitu. Huhuhuhu sambil menyelam minum air la kan.

Petang tu aku masak nasi ayam untuk family aku. Dah lama x buat nasi ayam. Ayam tu lepas perap aku bakar je dalam oven. Habis la bibik kena cuci oven ari ni hahahahaha...

Ayam

Set Nasi ayam without salad.. salad abis da


Spiderman Mama...

No comments: