Thursday, June 28, 2007

Lunch bersama Ezie & Dinner di Haji Samuri

huhuhuhu ari ni .. pes sekali sebb aku leh sakat ezie... hahahahha cuak dak tu.. cian dia, bukan apa dah lama x sakat dia syiok plak sakat2 ni kehkehkeh. Lunch aku makan dengan dia kat McD hussein onn, syiok layan cite2 maklum dah lama x jumpa.

Syiok dengar dia cite pasal KEBAWAL DIA hahahahahha.. aktif adik aku ni

Malam aku makan satay hj samuri plak... hahahahha bawa anak2 makan... maklum derang pun dah lama tak pi pekena satay tu.. tappi satu je, satay daging dia liat la mlm tadi huhuhuhu apa sudah jadi hj samuri, tapi restoran dia makin kelas, makin cantik, pekerja ramai, service cepat tiptop huhuhuhu aku suka la kan sebb bersih restoran nya...jadi dapatla aku makan dengan selesa...heheheh

tu je nak cite, lenlain x leh cite hwa hwa hwa hwa

1 comment:

Rodrigo said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.