Tuesday, June 12, 2007

Tanah Runtuh di Jalan Duta

3/6/07

hehehe aku pi semula rumah akak aku kat selayang sebb dah janji nak hantar mak & sedara mara aku yg lain ke stesen KL Sentral maklum depa nak naik keretapi balik kg. Depa ambik package yg murah tu kan offer sempena Besday Agung on 2/6/07 tu.

Ya rabbi jam teruk. Anak buah aku yg keje kat KL sentral inform suh datang cepat tkut stuck dalam jam. Rupa2nya kat Jalan Duta tanah runtuh & ada pokok besar hempap 2 buah kereta. Yang sebuah x tau keje jenis apa, tapi yang satu tu kete baru Honda Civic kaler merah korang tau. Aduh kesianya kat derang. Pehtu ada bus express berhenti betul2 kat belakang kedua buah kereta tu. Kalau bas tu x sempat berek macam mana. Mesti berlaku kemalangan ngeri kan. Pehtu belakang bas tu ada kereta kalau x silap aku jenis lexus terus mengiring ke arah divider. Korang bayangkan kalu lexus tu x sempat ngelak mesti dah langgar bas & bas pulak langgar kereta yang bawah pokok terhempap tu. Pehtu masa dia mengadap divider kalu dia x sempat berek juga lexus tu mungkin masuk laluan bertentangan (laluan aku la ni) mesti kemalangan maut akan terjadi.

Alhamdulillah x de yg maut. Cuma jam je la. Tapi aku x ambik pic terlupa hahahah maklum baru belajar untuk memblog & aku bukan wartawan pro hahahaha.

Untuk pengetahuan semua hari ini 3/6/07 merupakan hari ulang tahun anak bujang aku. Dah besar anak mama.. dah 3 tahun pun heheheheh

pic ni di ambik pada pagi 3/6/07 masa dia bangun tidur minum susu hehehehe

HAPPY BESDAY ANAK MAMA.. MOGA MEMBESAR DGN SIHAT DAN MENJADI INSAN YANG BERGUNA

No comments: