Monday, June 18, 2007

SYABAS YANG X SYABAS

Hari ni aku rasa mcm nak bom syabas... nama syabas tapi x syabas mana.. syabas is not really syabas at all...

Korang tau sejak pagi air x de kat kawasan rumah aku. Kata derang Logi Langat ada problem. Tak kisahla kan semua bende pun bukan perfect. Tapi kalu service yg mcm palat tu yg nak buat aku naik angin.

Syabas dah tau since pagi x de air... tapi sampai tengahmalam tak antar air. Bila org bising2 ada la antar satu tangki kecik.. derang ingat dgn satu tangki tu leh cover the whole Bandar Mahkota Cheras. Hangin satu badan aku.. dah la x mandi mau kepala tak peningkan.

So last choice aku tipon boss aku cakap nak ambil air kat opis & nak mandi sekali. Sib baik boss benarkan. Pehtu keje angkut air sampai la jam 2 pagi. Penat siot. Abang lagi penat sebb aku ni teman je dia yg mengangkut hehehhe... cian kat cik abg aku. Vongoknye syabas...geram gila...

Air ada semula jam 8 pagi. Sib baik dah angkut air mlm kan so dapatlah anak2 aku mandi sebelum pegi sekolah. Aku pun sama la dapat gak mandi kan.

Moral of the story.....SYABAS better do something dengan service derang coz derang tu customer oriented company....

No comments: