Sunday, June 17, 2007

Makan-makan di Partner's Hse & De Abdul Bowling

Hari ni dapat jemputan makan-makan di rumah datin & partner. Tapi sebelum tu as usual aku pegi la TESCO kajang membeli belah barang keperluan dapur untuk seminggu. Beli ikan, udang, ayam dan sayur-sayuran.

Balik rumah settle apa yang patut pehtu masak la untuk lunch. Aku buat jeli oren nenas utk buah tangan ke rumah datin..heheheh

Petang hujan selebat alam tapi aku terpaksa gak ke rumah datin & partner tu maklum takut derang ingat kami x dtg plak sebb dah lewat kan. Memula abg silap masuk blok hehehehe pehtu baru teringat warna blok datin terus la ubah haluan, sampai juga kat umah datin but alarm kereta aku buat hal plak ujan-ujan ni. Kalu kena petir dia akan berbunyi sendiri. Abg terpaksa tutup kereta cara manual.

Wawawawa Zue masak banyak, sedap-sedap belaka. Kekenyangan aku macam ular sawa kenyang. Zue & Datin masak laksa penang, mee goreng, telur puyuh sambal and disajikan juga air sirap laici. Sedap tau...heheheh


apa tutup mulut pp, zue sampai terlopong tengok pp cite


terlebih kenyang ke panji hehehehe
Lepas siap makan-makan kami relax la menanti CPB datang dgn driver dia. Di fahamkan driver pegi latihan bowling dulu jadi CPB lambat tiba la kan hehehe. Tak pe la. Lepas derang sampai & makan.. kami siap2 nak ke summit plak untuk acara bowling de abdul...

Walawei... ramai yg terer-terer. Ning Clix terer baju pun chantek. Aku suka tengok baju team Ning Clix..Congrate to them...


walkstar team b4 pertandingan dimulakan


walkstar team warm up hahahaha


Team FILA

Abis acara bowling keputusan diumumkan...hahahahah Walkstar team yg diwakili oleh aku, Reza, Panji & Just dpt no 15 dari 28 team yg bertanding jadi la kan huhuhuhu... maklum semua x leh perform akibat daripada sorakan yg terlampau over dari satu team tu kan. Punya la havoc sehingga mengganggu konsantrasi team lain. What to do.. suka hati derang la kan. But kalu dlm tournament yg sebenar memang la x leh bising sampai cam tu hingga ganggu org lain. Part from it penganjur pun x tetapkan fault so x kisah la memain suka-suka je. Kenal rakan baru apa salahkan

Abis game... balik ke rumah zue lagi, abg siap minta nasi. thanx zue sebb masak nasi kat abg & goreng telkur dadar untuk dia. Lepas lepak-lepak borak2 sikit kita minta diri utk pulang. Aku sampai rumah jam 3.00 ++ am. Tak tengok exactly pukul berapa. Terus aku landing huhuhu ngantuk sakan.

Sekian.... hahahhaha

No comments: