Thursday, June 21, 2007

PC Baru

Hari ni best... aku dapat PC baru.... black kaler solid je.. flat screen lagi.. makcik suka makcik suka.

The whole day sibuk la mensettingkan segala mak nenek kan. Maklum isi perut x de lagi. Dah petang baru la settle.

Ade ke memula on... screen x de apa2.. heheheh salah aku la kan .. x cucuk wayar penyambung tu ketat2.. adei... biol gak aku ni...

Petang hujan selebat alam... aku dah serik balik time ujan lebat. Aku tunggu hujan reda baru nak balik. Hampir jam 7 baru la hujan reda. Aku balik la.. member aku tumpang aku hari ni.. cian dia nak kasi balik naik moto hari ujan2 kan... aku suhje dia tinggalkan motor dia kat opis,

Huhuhu....seperti biasa mlm ni acara aku tengok susuk lakunan Dynas & lepas tu layan emil emilda... aku dah addicted kat dua2 drama siri ni.. adoi la... hehehheheh

Syiok tengo... dlm susuk pun ada nama borhan... borhan jatuh hati kat cinda, sanggup korban segalanya demi cinda. dlm emil emilda.. emil tangkap cintan dgn emilda & sanggup ikrar utk tidak membiarkan emilda susah lagi.. huhuhuhu

Moral of the story....jangan benci org tu nanti jatuh cinta x leh nak buat apa.. dua2 drama siri di atas sama je kaedahnya walau jalan cerita lain heheheh

No comments: