Monday, June 11, 2007

KELETIHAN MELANDA hahahahha

Banyak mende nak cite banyak bende berlaku, tapi kesibukan melanda x de masa nak story mory morning glory

Kite mulakan dgn peristiwa sejak Khamis lepas 30/5/07. Very hectic... penat siot tapi puas hati dgn hasil2 yg dibuat. I'm very proud of myself (pergh puji diri sendiri. Nak cite pun penat lagi, tenet pun buat je asyik on off so kite nak story bergambar hahahah ni percubaan pertama nak tempek gambar. Tq kat my best buddy .. tq very much sayang awak sebb ajar aku buat semua ni hehehehe... i owed you..

Sebenarnya anak buah aku kawin on 2/6/07 jadi aku ni bizi la kan, dari hantaran ke meja pengantin ke pelamin ke lauk pengantin pendek kata segalanya. Jari jemari aku pun berinai sebb aku kena inaikan pengantin .. wah kelas makcik jadi mak andam bidan terjun kekekekekek.


















sebenarnya banyak lagi nak tayang kat korang, tapi tenet lembab.. infact aku baru belajar kan, jadi layan yang ni dulu la...nanti aku free aku tempek pic pengantin
nantikan sambungan

No comments: