Tuesday, June 26, 2007

En. Nazeem EE

Hari ni biasala kan monday blues orang kata... tapi aku bz juga hahahahah apa nak buat... so entry ciput je untuk hari ni ..

Sebenarnya aku memang nantikan minggu ni sebb aku tak sabar nak tengok sambungan EE esok... huhuhu cedihnya EE dan nak abis mlm esok. Mlm ni 2nd last...adoi la... mesti boringkan nanti aku tak leh tengok EE lagi...aku akan rindu dgn karaktor Emil yg ego, Emilda yg cute & blur2, EJ yg tomboy, Mac yg lembut & kelakar dan yang pasti aku akan rindukan En Nazeem .. hahahahah..

Korang tau nape aku suka En. Nazeem... sebabnyakan.. pada aku kalaulah wujud kat dunia ni orang mcm En Nazeem tu mungkin aman dunia ini and akan full of fun kan.. huhuhu.. ade ke orang macam En Nazeem dlm reall life kite ni.... Aku terpikat dgn karaktor En Nazeem yg kelakar, yg selamber, yg bijak, yg memahami, yg sensitip dengan keadaan sekeliling, yg gabra tapi cekap mengatur strategy, yg encem dan yang paling penting setia.. adakah orang seperti en nazeem tu kat dunia ni????? Aku nak jumpa la hahahahaha....


Uwaaaa esok malam last dah .. abis la aku x leh layan EE lagi .. x pe aku layan kat youtube plak...Apa-apa pun ucapan tahniah of coz la kan kat sutradara dia EN.EZAD...

No comments: